Nyhet: Club Par Dizzy

In Produktnytt

Här är senaste medlemmen av Showtec Club Par familjen: Club Par Dizzy 3/8. En kompakt men fullpackad 4-in-1, multi-ljuseffekt. Perfekt för deejays, mobila event såväl som fasta installationer.

Club Par Dizzy 3/8 innehåller en RGB Wash, UV-effekt, en stor mängd LED mönster och till och med en kraftfull strobe. Allt dett från 27st 0,5W kallvita LEDs, 3st 8W 4-in-1 RGB+UV LEDs och 18st 0,5W RGB LEDs.

Fördelen med Showtec Club Par 3/8 är att alla LED-dioder har grupperats i olika sektioner. Varje sektion kan styras och programmeras separat. En mängd olika kontrollägen och inbyggda program för denna lilla effektjätte till en suverän plug-and-play effekt.